Blandat gott

Här kommer ett helt kakfat jag gjort till Mazzarin!
SÅ enkelt med filt, garn och några pärlor!



Annars då.
Ja, i några veckor till är det plugg. Sen är jag ledig en vecka!! Tjohooo! Och så blir det jobb i åtta veckor. Sen ledig lite till innan skolan drar igång igen. SKÖNT att vara från skolan lite, men också konstigt att inte träffa dessa människor man lärt känna varje dag. Nåväl, vi ses ju igen i höst! Och än är det inte slut......!
Resultatet på mikrobiologin har inte kommit än och ju längre tiden går desto fler fel kommer jag på att jag gjort. Not good. 11 juni är det tenta i patifysiologin, sen slut.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Läckra kakor! :)



Man kan ju träffas utanför skolan iofs också ;)

2010-05-20 @ 20:23:22
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Diana

Det har du ju rätt i :) Men vi får se, alla lever ju liksom ett eget liv när det inte är skola. Barn, jobb, resor osv... Hoppas på att träffa nån iaf!

2010-05-20 @ 20:24:55
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0