Julkort #10 och gymstart!

Idag började jag på gymet! Var jättenervös innan jag åkte dit, men sen löste det sig. Fick först en genomgång av lite olika maskiner av gymansvarige och sedan var jag fri. Då satte jag musik i öronen och körde 10 minuter på crosstrainer och sen 15 min totalt på löpbandet. Två minuter jogg totalt. Det är jobbigt, men det går! Ska hålla utkik i min egen kropp efter signaler som säger att det inte bara är jobbigt utan att det är astman som spökar.
Bokade in mig på step up på måndag, ska bli kul att gå på pass!



Ett julkort till med de söta snögubbarna :) Tror jag gillade dem så mkt också för att de var lätta att färglägga (dvs knappt alls).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0