Dag 2 - 110102 - Positiv hjärntvätt

Dag 2 - 110102 - Positiv hjärntvätt



Igår var första gången i år som jag var på gymet och tränade. Löpbanden är riktade in mot väggen, vilket kan kännas lite trist kanske, men jag tror jag förstår meningen med det nu...! De som äger gymet vill att vi ska bli hjärntvättade!! På väggen ca 1 meter framför oss som hänger på löpbandet sitter nämligen fyra planscher med olika Wellness-budskap...!
Gårdagens bild är en av de planscherna! Eftersom man inte har nåt annat att titta på blir det liksom att man (jag!) läser samma fras om och om igen.. Och därför får dagens bild heta positiv hjärntvätt :) För man (jag!!) tror ju på det, man vill ju må bra!
Detta leder till att man går till gymet igen för man vill må bra, och läser samma fraser igen... Och så har man hamnat i en positiv hjärntvättarcirkel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0