Dag 163 - dag 169

Dag 163 - 110612 - Fräsch och olja
Var på coop och hittade denna duschcreme. Fräsch och olja. Ja, det lät ju trevligt?


Dag 164 - 110613 - Balkonghäng
Ah! Det är härligt att vara ledig! Ingen skola, inget dåligt samvete! Spenderade stor del av dagen på balkongen med bok, te och sol :)


Dag 165 - 110614 - Bränna
Sol sol sol!! Då blir det så här under ringen!


Dag 166 - 110615 - Snugrug
Min födelsedag! 27 år nu! Bah! Fick denna UNDERBARA present av Johan! En snugrug! Nu kan man riktigt mysa till sig i soffan :)
Jag och Johan hade en myspysdag i Karlstad, avslutade med bio. Trevligt värre!


Dag 167 - 110616 - Kämpande snigel
När jag kom hem såg jag en snigel på grannens dörr. Håhåjaja. Undrar vart den är på väg??


Dag 168 - 110617 - Skolavslutning
Systerdottern slutade sexan idag! Börjar alltså högstadiet till hösten! Helt galet!!! Jag vet att alla säger så, men det är ju sant; åren går så fort!


Dag 169 - 110618 - Balkonglåda
Äntligen fixade vi lite på balkongen! I år blev det inte så många blommor, för vi har haft en tendens att gå lite crazy :) Så här blev den enda balkonglådan iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0