Vecka 34 - Siffror

Det är siffror som är i fokus den här veckan!
 
 
Fick i uppdrag att köpa en klocka till Johan med stoppursfunktion som han ska ha när han springer. Den ser för jäääävlig ut, men den var billig och så här i efterhand är det ju lite skoj. Jag menar, Ur & Penn kan ju inte ha sålt någon klocka av den här modellen sen -91? :)
Nåväl. Klockor och siffror hör samman!
 
Imorgon är det LÖNING! Jag får min julilön som alltså är min "stora" lön eftersom juli är den enda hela månaden jag jobbade i somras. Hm. I somras. Är det höst redan..? Jaja.. Poängen är iaf att dessa siffror ska fylla mitt bankkonto en liten sväng och sen fylla mitt hem, min mage och mitt sinne med diverse trevligheter :)
 
Under våren jagade jag siffror. Ju lägre desto bättre. Min medhjäpare var vågen och resultatet är änsålänge -15,6 kg som mest. Under sommaren har jag gått och upp och ner några hekton fram och tillbaka, men det känns helt ok. Försöker komma ihåg att FEMTON kg har försvunnit från min kropp och ut i universum!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

15 kg är imponerande! Bra jobbat!

2012-08-27 @ 13:58:10
URL: http://myransmemorarer.blogspot.com
Postat av: Lilla Anna

Ut i universum tror du.
Nejdå du har lyckats överföra de där kg till min kropp.
Hur lyckades du med det?

Skämt åsido, grymt duktig du är!

2012-08-27 @ 17:54:26
URL: http://www.lillaannapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0