Vecka 48 - Varsågod och sitt

Söndag innebär bloggdags!
När jag drog nsäta veckas tema låg endast TRE små lappar kvar i burken! Vad ska vi ha för fotoutmaning 2013? Alla idéer är välkomna! :)
 
Veckans tema har varit att fota "Varsågod och sitt".
 
Sista skoldagen avklarad! Nästa gång vi ska vara där är det övning inför examen och så själva examensdagen då! Inget mer "riktigt" skolarbete! Det har gått så fort!
När vi var i skolan i veckan var det redovisning av sista grupparbetet.
Varsågod och sitt!
 
Samma kväll var jag med Agneta på bio! Hon fyllde år och jag bjussade på några timmar tillsammans med bland annat Edward Cullen. Trevligt värre!
 
Här sitter jag ibland också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0