Vecka 8 - Skruvat

Tema för fototrissen vecka 8 blev "skruvat".



Första fotot blev rutschkanan på badhuset/mitt gym/arenan här i stan. Jag har inte åkt denna själv, men tydligen går det riktigt fort och är väldigt kul :) Ser roligt ut utifrån iallafall!


Pastaskruvar! :) Detta var min första idé till veckans tema! Mums med skruvar och vi har till och med tricolore, haha! Lyx ;)


Till sista bilden fick jag tänka till.. Vad är skruvat!? Tillslut kom jag att tänka på telefonsladdar som alltid krullade ihop sig och aldrig var tillräckligt långa! Eh, men vi har ingen sladdtelefon längre..! Tänkte vidare och hittade tillslut denna laddarsladd till Johans skäggtrimmer, haha :)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag var oxå inne på sladden!!!! :)

2012-02-26 @ 20:46:50
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0