Vecka 39 - Vatten

Veckans tema var Vatten! Lätt! Bra val av mig :)
Nu har vi gjort 39 teman!! Går som smort och rätt vad det är har vi ny år igen. Vad ska fotas 2013??
 
 
Vänern. Sveriges största vatten. Här bor jag :) Fotade detta idag under min springtur och såg inte riktigt hur bilden blev.. Ville inte springa med mobilen framme som en tönt allt för länge så den här bilden fick duga. Dessa båtar ligger i Mariebergsviken i Kristinehamn.
Lite moln kom med också, det är ju också vatten!
 
På Coop finns det mycket vatten.. Med eller utan smak. Med eller utan kolsyra. Osv osv osv.. Godast är väl ändå vanligt kranvatten?
 
Här har vi ett sånt härligt vattenglas :) Jag är lite dålig på att dricka vatten rakt upp och ner. Dricker inte de där 2 litrarna man väl ska dricka per dag. Men jag försöker pytsa i mig. Detta glas är Johans. Han dricker jättemycket vatten, eller iaf mer än mig.. Och is har jag väldigt sällan i. Hugaligen. Så kallt vill inte jag dricka. Men passade bra till detta tema för då har jag fått med alla vattnets former :) Flytande, ånga, fryst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0