130913 - 130920

Tydligen har jag en läsare i allafall (min systerdotter :) ) så jag får väl försöka uppdatera lite :)
 
130913 - Unexpected
Råkade se typ alla filmer med Reese Witherspoon på Netflix. Inget fel på henne, men det var väl inga kvalitetsfilmer jag såg direkt :) Legally blonde 1 och 2 samt Sweet home Alabama..
 
130914 - Liquid
Typiskt blockljus att bete sig på det här viset! Flyter ut och har sig..
Ursäkta dammet...! :/

130915 - Season
Uj uj, det närmar sig vinter.. När vi var på landet och kikade på svärfars utbyggnad på torpet hade snöpinnarna åkt upp! Fick fota i farten så det blev liksom lite suddigt :) Än så länge är det grönt, men det går ju fort med det där eländet vi kallar höst!
 
130916 - Frame
I dessa ramar har jag foton som en kursare på första kursen på KAU tagit. Det var ju ett tag sedan, hehe. Superfina tycker jag att de är iaf!
 
130917 - In front of me
Har skjutit det framför mig länge, men nu åkte äntligen mamma/gravidkläderna i låda till förrådet! Hoppas vi ses igen någon gång, men inte än på ett tag!
 
130918 - Vintage
Fått finfina gamla böcker av Agneta till Esther! Sånt här blir liksom aldrig gammalt :) Hoppas på många fina sagostunder med Esther!
 
130919 - What is this?
Paket i posten! For meee! :) Vad kan det ha varit i?
P.s Eftersom jag köpt det själv visste jag precis vad som var i :) En amningsfilt!
 
130920 - In the morning
Så här ser det ut varje morgon.. Mitt lätta OCD kryper fram. Måste äta hörnen först. Sen resten av kanterna och så mitten sist..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0