130921 - 130930

130921 - Rule of thirds
Esther fick en lite groda av Johan :)
 
130922 - Made me smile
Hihi. Sheldon Cooper i The Big Bang Theory är ju bara för kul. Gillar alla karaktärerna och hela serien massor :)
 
130923 - From my childhood
Inknökad i garderoben finns den här härliga kudden jag broderade när jag gick på dagis :) Typ 1989-1990? :) Tycker den är himla fin faktiskt!
 
130924 - Space
När Johan är bortrest busar jag och Esther och hon sover då i stora sängen. Annars sover hon i sin egen säng bredvid min. Men det blir inte mycket plats över när babynestet tar plats mellan mig och Johan!
 
130925 - H is for..
Höst! Nu har den kommit. Och ok då. Det där trädet är väl ganska fint. Annars är jag ganska (mycket) anti hösten och vintern. Mörker och kyla är inte min melodi.
 
130926 - Curve
Promenad! På hemmarundan kan denna lilla kurva ses. När jag springer den här rundan är denna backe såå tråkig.. :) Men nu var det ett tag sen jag sprang här, och det dröjer några månader till minst. Beror lite på hur mycket snö det kommer i vinter.
130927 - WTF?
Where's the fun? Bara MASSA reklam i brevlådan..! Jag älskar ju att få post, men reklam är allt bra tråkigt.
 
130928 - 10 o'clock
Jag tog en förmiddagspromenad med Esther hemmavid. :)
 
130929 - Gold
Lyxiga naglar :) Goldfinger skulle man kunna säga, haha! Gillar sugarcrushlacken. Lätt att måla på och håller länge!
 
130930 - Found
Hittade min gamla termosmugg längst bak i skåpet. Hade den någon gång i skolan när jag var för snål för att köpa dyrt te vareviga dag. Nu funkar den bra till te här hemma. Jag får inte alltid dricka teet när jag gjort i ordning det. Esther bestämmer även det i mitt liv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0