130127 - 130131

130127 - Sun
Nej nej, ingen sol idag. Jättegrått och tråkigt faktiskt. Men då finns ju artificiellt ljus att tillgå. Kommer osökt att tänka på "Sol i sinne, brun inne".
 
130128 - Through
Var iväg på spinning. Med hjälp av svett och bra musik tog jag mig igenom passet. Alltid skönt efteråt.
 
130129 - Grow
Denna dag var jag i Karlstad och träffade en kompis som jag inte sett på länge. När vi fikat klart åkte jag till jobbet. Kändes lite pirrigt. Börjar på fredag. Hugaligen. Tänkte hämta lite mer schema (hade bara fått för första veckan) och ett kort så jag kommer in på morgonkvisten. Så nu är det gjort! Bara att köra på fredag och låta yrkesrollen växa med mig i vår.
Men ja, det är läskigt. Jag ska kunna, göra, säga, bestämma saker på egen hand. Har ju massa bra kollegor att fråga och vi jobbar ju i team allesammans, men ÄNDÅ!! Gulp!
 
130130 - Down
Vår tråkiga trapp ner till lilla hallen.
 
130131 - Yourself
Jag tog en promenad när solen passade på att titta fram! Så härligt längs sjön vid Marieberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0