130103-130106

Dags att blogga lite!
 
130103 - Heart
Tyckte att detta tema var ganska svårt. Tänkte ta ett kort på Johan typ, för han är ju mitt hjärta, men å andra sidan var det ju lite tråkigt.. Sen fick jag ett meddelande på Facebook att en person som ska börja läsa till ssk vt -13 vill köpa min Mini-Anne! Perfekt för dagens foto! Mini-Anne har jag haft under min HLR-utbildning, men nu ska hon få flytta. Adjö!
 
130104 - The view from here
På väg hem från praktiken insåg jag att det var sol och blå himmel! Halleluja! Man är ju inte direkt bortskämd med det under vintermånaderna. Fotade direkt. Tyckte det blev fint med himlen, huset och skuggan :)
 
130105 - Movement
Denna dag var jag i Karlstad! Tog bilen och rörde mig däråt :) Däcken får alltså symbolisera rörelsen för dagen! Först var jag på Ikea med Agneta. Det togs beslut om hennes blivande soffa och jag köpte lite diverse. Sen var jag på Carli med Christin (och Sofia). Trevlig dag!!
 
130106 - Mine
Mmm! En skål med Never Stop! Och den är bara min! Det var ju förstås ganska mycket mer i den till att börja med, men de gick åt rätt fort :) Nu mår jag lite illa.. Typiskt! Att man aldrig lär sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0