130107 - 130110

130107 - Street
Tog en promenad till praktiken på morgonen. Här är en av vägarna. Mörkt, men faktiskt inte så kallt denna morgon.
 
130108 - Something beginning with a "T"
Det blev en te och temla idag. Även en trevlig stund hos min syster när jag lämnade en försenad julklapp till henne :)
 
130109 - Paper
Det blir inte så mycket papperspysslande nu för tiden. Men plötsligt händer det! Oftast gör jag saker som jag "måste" göra och denna dag blev det en sån grej. Slutet på praktiken närmade sig och jag brukar alltid bjuda på lite fika och ett kort. När jag haft en och samma handledare får den också en liten present. Därför gjordes två snabba tackkort denna dag :)
 
130110 - One o'clock
Fick sluta tidigare på praktiken. Så när klockan slog 13 satt jag vid datorn och tog det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0