130221 - 130228

130221 - Full
Trots att bokhyllorna är fulla igen har Johan valt att köpa tjugo (!!) band av Nordisk kriminalkrönika. Det är ju kul med böcker och att han hittat nåt han gillar, men vaaart ska de bo?!
 
130222 - Makes you smile
Fick brev på posten från Vårdförbundet idag. Jag är nu fullväridg medlem (inte "bara" studerande) och ska betala medlemsavgift på riktigt. Autogiro är ju bra, så det valde jag förstås. Fick visst en Trisslott då som tack :) Det blir man glad av! Tyvärr vann jag ingenting den här gången!
 
130223 - A word
Hm ja. Ett ord felstavat. Två ord som skulle vara ett. God pizza iaf! Vi brukar köpa från Charlies pizzeria, men har börjat varva med Jacobs senaste tiden. Båda ställena har goda pizzor, men olika varandra.
 
130224 - Cloud
Inte ett moln så långt ögat kan se! Utsikt från lunchrummet på jobbet :) Solen kommer fram mer och mer! Dessutom märker man nu att det blir ljusare på morgonen och håller sig ljust på eftermiddagen. Helt underbart! Det kommer nog bli vår även i år! Snön ligger dock kvar än.
 
130225 - On your bedside table
På plats i Hovfjället! Åkte direkt hit efter jobbet. De andra (en hel drös av Johans familj) åkte redan igår. Jag har kämpat mig genom två pass på jobbet med feber. Egentligen skulle jag kanske varit hemma, men det kändes liksom konstigt att sjukskriva sig och sen åka på semester.. Inte många dagar kvar på inskolningen heller så där vill jag inte missa något.
Iallafall blev det inte någon skidåkning för mig. Johan åkte första dagen, men sen blev även han sjuk tyvärr.
Detta fanns på nattygsbordet på loftet i stugan där jag sov :)
 
130226 - Quiet
Vackert och stillsamt på fjället.
 
130227 - Playing
Släktsemester och tid att umgås! Vi spelade diverse spel under kvällarna. En kväll anordnades musikquiz. Jag och Johan vann! Tjoho!
 
130228 - Upside down
Hej och hå! Direkt från fjället till jobbet! Blir helt koko i skallen. Vet knappt vad som är upp eller ner :) Förutom dessa medicinmuggar på rondvagnen :) Näst sista inskolningspasset!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0