130301 - 130308

130301 - L is for..
Laundry.
Massa massa tvätt efter att ha varit bortresta. Extra handdukar, extra lakan osv osv. Snark vad tråkigt! Men bara att ta tag i..
 
130302 - I made this
Ett gäng album med scrapbookinglayouter har det blivit genom åren. Senaste året har jag tyvärr inte pysslat alls mycket. Känner mig iofs inte så sugen, men tycker samtidigt att det är tråkigt att det inte blir av. Det är ju kul när jag väl gör det. Och fint blir det ju :)
 
130303 - Key
Mitt e-tjänstekort på jobbet. Helt nytt! Nyckeln in så att säga :)
I början var det väldigt ovant att få komma in i läkemedelsrummet t.ex. Vara där inne själv och greja! Ingen behöver släppa in mig, jag FÅR vara där numer :)
 
130304 - Lucky
Pang pang, Lucky Luke!
 
130305 - Under
Under oss bor en äldre kvinna som äger en hund. Hunden heter Svea och hon är rent ut sagt för jävlig. Skäller skäller skäller. På somrarna är de ute på uteplatsen nedanför vår balkong hela dagarna. Vov vov....... Liten hund, stor irritation.
 
130306 - Chair
Länge satt vi på en köksstol och en annan pinnstol vid våra datorer. Men sen kom Ikea med en någorlunda billig kontorsstol som inte såg för tokig ut. Vi slog till! :)
 
130307 - Fear
Jag är rädd för knivar. Inte för att använda dem till att skära kött eller grönsaker med, men rädd för att skära mig eller bli skuren :/ Irrationellt, men jag tycker det är otäckt med den vassa eggen.
 
130308 - Favourite
Kan vara så att tulpaner är min favoritblomma. Det är något med dem liksom, vårkänslor de luxe!! Köper en bukett då och då för att pigga upp lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0