130406 - 130414

130406 - Air
Det blåste visst lite på promenaden :) Men titta, jag har bara munkjacka och håret glänser av solsken! Kanske blir det vår snart!?
 
130407 - Dreamy
Köpte denna lilla almanacka i Rom. Påminner om den drömsemester vi hade där :)
 
130408 - On your plate
Gjorde ett gäng med fisk i folie. En av dessa matlådor fick åka med till jobbet och ätas upp där. Gott och enkelt att göra. Ser inte så skojigt ut i matlådan, men det smakar ju gott iallafall.
 
130409 - Tiny
Små små knoppar på blommor på jobbet. Fina!
 
130410 - A place
Svema bil i Karlstad. Skulle bara kolla lite, men det blev en ny bil! :) Eller ja, förhoppningen var att det skulle bli ny bil så det kändes riktigt bra när vi hittade denna. På vägen dit hade vi kikat på två andra, men de föll bort. Hyundai i30 kombi.
 
130411 - Detail
Köpte nya fina glasunderlägg när vi var på Yasuragi. Har dem vid datorn. Ofta vattenglas på ena och kanske te på andra :)
 
130412 - In the middle
Mitt i natten, mitt i mitt första nattpass någonsin. Gick bra, men jag jobbar nog helst dag/kväll ändå!
 
130413 - View from your bed
När jag vaknade efter mitt nattpass hade det blivit ljust ute :) Sov inte många timmar för det var först svårt att somna och sen skulle jag ju jobba dagtur dagen efter..
 
130414 - Water
Snön som kom för någon dag sedan hade smält bort redan. Skönt! Men det var riktigt dimmigt/disigt på vägen till jobbet på morgonen denna söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0