130415 - 130425

130415 - Alone
Jag och Johan. Aldrig ensam :)
 
130416 - Your favourite color
Rosa! I alla nyanser tror jag bestämt. Här ser några av pennorna orange ut och även fast det är en fin färg också är de inte orange i verkligheten :)
 
130417 - Busy
Jobba jobba jobba! Här har jag varit på lab och då går det fortast med sparkcykeln :) Prover går iväg några bestämda tider/dag, men ibland får man ila iväg med akuta prover också.
 
130418 - Hello!
Var och beställde bebisens vagn :) Hej hej! Det blir alltså en Brio smile, men inte i brunt som på bilden utan i färgen Deep ocean. Den är ungefär som petrol. Känns riktigt bra med vagnen och bra att den nu är beställd.
 
130419 - Button
Köpt ny klänning. Några knappar var det på den :) Känns riktigt vårigt med klänning! Nu fattas bara lite grönska och värme!
 
130420 - On your mind
Ja, det är ju så.. Tänker på bebisen på ett eller annat sätt hela tiden. När den sparkar, när jag köper tidning, när jag jobbar, när jag sover :) Mysigt, knasigt, konstigt och härligt.
 
130421 - Fire
Brandsläckaren. En av två vi har. Fortf nedpackad. Hm. Men vi har en nere i hallen och en uppe iaf. Samt brandvarnare (eller rökvarnare?).
 
130422 - Blurry
Ibland går det fort i livet och det blir suddigt och man vet knappt vad man gjort och inte :) Men det händer ju massa kul också i virvelvinden :)
 
130423 - Time
Promenad med Karin! Vi ses inte så ofta längre och jag är ju aldrig ute och går. Tar mig ju inte för bara! Dumt! Men den här dagen var vi ute en sväng i blåsten. Väldigt trevligt! Tog 55 minuter enligt Runkeeper. :)
 
130424 - I saw this person today
Mamma kom hem från Thailand för två dagar sedan. Jag har jobbat och så där och inte haft möjlighet att hälsa på, men nu blev det tillfälle! :)
 
130425 - Life is..
..a journey. Vad djupt det blir hela tiden. Jag och Johan var ute och åkte med nya bilen i alla fall. Trevligt. Precis som livet ju. Man hittar på lite stopp på vägen och hoppas det är bra resmål bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0