130725 - 130731

130725 - Ground
Ute på balkongen. Det blir inte så mkt mer jag kommer ut faktiskt :) Försöker ta någon promenad då och då med vagnen, men dagarna liksom rinner iväg!
 
130726 - The everyday
Här kör vi på Libero. De hade det på förlossningen/BB. När vi kom hem hade jag köpt massa Pampers (hade rabattkuponger), men det var inte alls lika bra. Antingen inbillade vi oss eller så är vår bebis en Liberobebis :)
 
130727 - Black and white
I köket har jag satt på självhäftande vinyl på kaklet för att simulera svartvitt :) Lite roligare än det helvita det egentligen är. Enkel uppiffning!
 
130728 - This is new
Vi har investerat i en bärsele. Vet inte om Esther kommer gilla den, men det tror vi nog. Har inte hunnit testa den så mycket ännu.
 
130729 - Perspective
Livet är ställt på ända. Ett nytt perspektiv numer helt enkelt. Detta är min nya utsikt från sängen. En liten liten människas säng :) Så min nya utsikt får representera mitt nya perspektiv! :)
 
130730 - Friendship
Esther fick paket från en av mina pysselvänner! Vi har inte setts många gånger, men ändå kan man kalla sig vän :) Många sådana vänner har jag fått genom scrapbooking och en del har jag inte träffat alls, men kallar dem för vänner ändå :)
Så himla fin body (och fint kort) hon fick :)
 
130731 - Workspace
Eh. Saker och ting liksom staplar sig på hög på skrivbordet. Jag lovar att det finns en arbetsyta där under någonstans..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0